Säfsen

I onsdags hade vi en underbar dag i Säfsen med skolan. Jag och Jessica åkte mest, men jag hann nog åka med de flesta i klassen i alla fall. Gled mest runt i lätta backar med lite härligt gung och sköna svängar bara. Var väldigt isigt i backarna, vilket var tråkigt.. Därför tyckte jag att det var läskigt att åka i brantare backar, eftersom jag verkligen inte vill ramla och slå mig. Men det var en extrem härlig dag med bra väder, goa vänner och rolig åkning! Här kommer lite bilder..


Skidmästare 1


Skidmästare 2





Jess♥


Snart blir det full fart ner för backarna, jiha!


Jag och mina super skidor ;)




Haha, söt!



Kommentarer
Postat av: sofie

mycket härlig dag! :D<3

2010-02-13 @ 16:03:11
URL: http://soooofieeee.blogg.se/
Postat av: jessica

bara för att vi röckar liksom, underbar dag! :))<3

2010-02-20 @ 11:36:02
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0