Fredag 26/1

Nu ska vi snart bege oss hemifrån för eventuella ärenden och så tar vi en lunch nere i staden också. Har ridit Don och Comedie på morgonen och båda gick bra, Don lite bättre än Comedie, men endast för att Comedie halkade så himla mycket då hon tappat ena sin sko. Men det går att rida i alla fall eftersom det är så himla mycket snö på banan nu, vilket är skit bra för då får dom jobba som tusan och lyfta ordentligt på fötterna. Tummen upp till det! :)

Senare på em ska jag rida Bella och Olala, jiha! Gud vad kul att få rida Olala igen! Jag har längtat grymt mycket efter det. Ni kanske hör av mig senare igen, beroende på om jag dött eller fortfarande lever efter ridturen på henne ;)
Hörs D.

Linkin Park - New Divide




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0