Så mycket bättre

Igår hade jag en väldigt bra em och kväll med min tokiga vän Jessica. Vi bussade in till marieberg och den resan var en klass för sig! På vägen in skrattade jag så mycket så jag trodde att jag skulle kräkas. Men hallå? Hur fan kan man göra det? Hur mycket skrattar man inte då egentligen? Haha, så jävla tokigt! Sedan fick jag känna mig förnedrad av mitt sjukt, sjukt, sjukt dåliga lokalsinne, som tydligen blivit sämre än sämst.. Men till slut så, då gick vi där inne och mina pengar hade en tendens till att flyga sin kos.. Det var mindre bra. Men när jag kom hem så var jag nöjd, som tur var. 

Hade en riktig super dag med vännen min. Det blev massa prat och mys, och jag skrattade så mycket så jag kan inte ens komma ihåg när jag gjorde det sist! Tack för denna dag skrutt!


Min lilla skrutt! :)


Kommentarer
Postat av: jessiiiee

hahah asså lokalsinnet väkkommen till kluuubben haha!



det var massa myys måste göras om <3 Puss på dig hjärtat mitt hihi

2010-12-12 @ 00:38:59
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0