Smile

Åh, underbara dag! Har varit ute och ridit på min lilla skrutta Comedie, och hon har gått så bra! Hon är nu för tiden bara underbarare än underbarast att rida. Hade velat rida på min Ponkskrånk också, men mamma måste ta han lite i linan innan, för han är som en jäkla tickande bomb! Och självklart är hon inte hemma och kommer inte vara än på ett tag.. Och själv vill jag inte ta han för det är stor risk att jag inte orkar hålla i när han hoppar igång. Inte bra när jag är själv hemma. 

Den här dagen har hittils varit hur bra som helst! Nu ska jag hoppa in i ducshen och senare så ska jag åka iväg till Emma i Kristinehamn för lite plugg, och senare kommer resten av tjejorna och då blir det god mat och mums. Hoppas på att dagen fortsätter vara så här härlig och bra som den är just nu! Tjing /D  


Min vackra pojke som just nu är lite som en tickande bomb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0