Musikhjälpen i P3 ♥

Åh, som jag längtat efter denna vecka! Äntligen är årets musikhjälpen igång igen, och det är så bra! Ligger hemma och är riktigt, riktigt dålig.. Kan inte komma på om jag känt mig så här jäkla manglad någon gång. När jag tittar på mig själv i spegeln blir jag ju nästan rädd, haha! Men om jag ska vara ärlig så har jag sedan förra året, då jag låg hemma och var sjuk samma vecka som dom körde Musikhjälpen, önskat att jag skulle vara sjuk under musikhjälpenveckan detta år också.. hihi, bara för att jag ska få ligga och titta på det hela dagarna i ända :) Men imorgon ska jag till skolan i någon timme och jobba ihop ett arbete med Emma, och det kommer jag faktiskt orka, för jag är trots allt lite bättre idag, så jag hoppas jag mår mycket bättre imorgon då :)

Denna dag kommer jag alltså tillbringa framför musikhjälpen och bara vila. I helgen hoppas jag däremot att jag kan rida igen. Längtar, längtar, längtar!!! Sprängs verkligen snart av längtan! Det är så tråkigt när man varken får rida eller röra sig på annat sätt.. Man blir ju så himla uttråkad!

Och en sista sak.. SNART ÄR DET JULAFTON!


Jason, Nour och Martina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0