Med min tvilling

Har varit en ganska go, typisk lovdag måste jag säga. 20 över 8 var jag klar med stallet och ridningen. Både Comedie och Don gick så himla bra! Dom är så fina mina älsklingar. Dock är Comedie något surig nu, för hon har precis börjat brunsta. Men kompromissar man lite så funkar ju det mesta :) 

Sedan har jag mest goat ner mig framför Prison Break. (Jajemen, är glad ägare till alla säsonger nu efter jul. Gissa vem som blev glad!? hehe.) Men jag har även tränat lite själv och nu sitter jag nere i köket, nyduschad, lyssnandes på Springsteen med min tvilling. Eller ska jag säga i? Fick nämligen en tröja i julklapp av Andrea med en apa på. Tycker jag anar en stor likhet där mellan mig och apan varje gång jag ser på den. Nästan identisk! Så den passar så fint. Vi matchar varandra lixom. Ballt. 

Nu kommer kusinerna snart på besök. Då ska vi byta lite julklappar med varandra. Årets sista, tack och lov. Klarar inte av att få mer grejer snart. Får för tusan dåligt samvete snart! Herregud, jag fyller ju år snart också!? Spara lite tills dess ;) Tjing!



Sessan, förra vintern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0