Jullov!

Äntligen är det lov! Som jag längtat. Sista skoldagen har det varit klasskampen i skolan. Vi avancerade uppåt mot förra året. Så vi slutade som 2a. Härligt jobbat av alla! Mest jobbade jag från bänken, med att hejja på. Ville så gärna vara med, men med risk för att bli sjuk igen nu när jag äntligen nästan är frisk, så avstod jag. Men det var roligt ändå :)

Början på mitt lov har jag tillbringat ute i stallet i 25 minus grader. Usch så kallt det är! Borde nästan vara förbjudet.. Det är OK upp till 15, men när det blir mer än så är det bara jobbigt. Har i alla fall packat massa hö och haft hand om nötar till hästar. Fy tusan vad pigga dom är! Var som jäkla popcorn i hagen innan jag tog in dom. Men det är härligt att se att det är liv i dom, hehe.

Nu hade jag tänkt att jag skulle packa tills imorgon, då jag och Linus far till Värmdö. Tjing!


Cooling till skitunge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0