In for the Kill

Detta har varit en bra dag, den med. Fick sovmorgon och sov läänge! Halv 10 släpade jag mig ur sängen! Var lite chockad över mig själv faktiskt.

På em kom min fina kosin Fija och red ut med mig på babe och babe. Dom var söta och duktiga, som alltid! Tog det lugnt och bara mös och snackade massa skit. Hon finns alltid när man behöver henne, så himla tråkigt att vi knappt hinner se varandra längre :( Saknar min vän!

Nu på kvällen har vi varit och käkat julbord. Fy fan alltså! Fet mätt var det! Vet fan aldrig om jag varit så här mätt någon gång. Hade inte tid att käka på dagen eftersom jag gick upp så sent så hade inte ätit på lite mer än 8 timmar när vi kom dit. Detta skänkte ju praktiskt taget döden åt min mage. Hann fan knappt börja äta innan jag var proppmätt! Men gott var det.

Nu ska jag nog ta och somna för dagen. Är så himla trött, men har egentligen ingen aning om varför.. Så det kan vara. GOD NATT /D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0