I wanna wish you a Merry Christmas

Herregud säger jag bara! Idag har jag vandrat omkring i mina nya, olivgröna, balla brallor och stora, varma fuskpälsjacka och inhandlat så himla bra julklappar. Helt sjukt vad nöjd jag är! Jag brukar ha jätte svårt att handla presenter (Har så där lagom bra fantasi..), men i år.. Julklapps mästarn alltså! Behöver jag säga något mer? 

Annars då sedan sist..? Ja, jag har ju hunnit tävla (inlägg längre ner) och tränat min sista träning för året för Lotta. Gud, den träningen gick bara helt sjukt bra! Hon var så, så fin! Åh, min skrutta :) Jag har även hunnit börja sätta igång ponkelonken och han är piggare än piggast! Flyger omkring som ett och annat popcorn emellanåt, men är faktiskt för det mesta ändå lugn och fin. Och så himla mjuk! Sedan har jag fått genomlida de värsta veckorna i skolhistorien någonsin tror jag.. Nej, kanske inte, men i alla fall för mig. Det har varit så mycket att tänka på och att göra så man blir helt snurrig. Men äntligen är det värsta och mesta färdigt. Och slutligen har jag varit på Globen i en halv + en fjärdedels dag.    

Och snart är julen här! Längtar som tusan!.. efter all god mat haha ;) Det som fyller mina närmsta dagar är julstämning, hästar, hästar, hästar, plugg och vänner. Känns härligt!


Mina hittils inhandlade och as bra julklappar

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0