God Jul

aa kanske lite sent då, MEN bättre sent än aldrig ;)

Har haft en jätte bra jul! Firade som sagt julafton hos papi och det var hur mysigt som helst, även om jag saknade farmor och nettan där. Det är så roligt att se ungarna när dom blir helt extas över paketen hihi :)

Jag har fått sjukt bra julklappar detta år, och jag tycker även att jag har gett bort rätt jäkla bra presenter själv faktiskt. Och som vanligt måste ju älsklingarna få julklappar också, så i år fick dom en varsin ryktning (haha, låter som jag aldrig ryktar), ett varsitt täcke och godis. Det gjorde dom mer än nöjda, och matte fick snygga ponkar.

Denna juls godaste var utan tvekan fläsksvålarna och Andreas kolakakor. MUMS!


Öppna, öppna, öppna paket


Sötnötarna












Alla julklappar. Så jäkla många! TACK, TACK, TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0