Full rulle

Till att börja med så tänkte jag säga att jag faktiskt hade velat varit i skolan i Onsdags förmiddag ändå då, för jag fick ju trots allt ihop mina arbeten, bara för att jag är så jädrans flitig hehe. Så jag tänkte att det skulle bli trevligt att åka iväg ändå och umgås med alla, men då blir så klart mamma dålig istället. Så för min del fick det bli en hästig förmiddag istället. Men det var minst lika mysigt, så klart. Om jag får säga, lite mysigare till och med, bara för att det är mina älsklingar ;) 

Idag har vi haft en rolig dag i skolan. Jag, Jess och Emma lyckades få ihop ett par söta filmer för våran samredovisning. Nu ska vi bara hitta någon som kan regissera lite också, det behöver klippas lite.. hehe. Men det vart as ballt!

Nu på em. har jag försökt plugga till nationella i matte tills imorgon, men det gick mindre bra när jag glömde hela matteboken i skolan.. Och geniknölarna är ganska så små just nu.. Så när jag kände mig så färdig jag kan bli så har jag tyckt lite synd om mig själv tillsammans med en jordnötsrings påse och lite julmust. Shit, inte ens på en godis dag! Känner mig inte nöjd över detta.. Men ibland så. jag tror faktiskt inte jag gick upp 10 kilo för detta ;) 

Imorgon ska jag skriva prov och plugga tills hjärnan blöder och efter det kilar jag och min kära vän Jessica och Emelie, och kanske någon mer flicka, in till Örebro och handlar på oss massa julklappar. Trevligt som tusan! 

Sedan i helgen vill jag inte göra annat än att rida och pyssla med mina fina älsklingar   


Hihi, söt klass :)


Lessen tjei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0