Dom där jag kommer från

Fortfarande är jag grym vad det gäller julklappar. Handlade lite fler idag och nu är jag färdig med alla, förutom en, som jag inte ska köpa gemensamt. Firar detta med lite te och Håkan, mums!

I Lördags var jag iväg till Kristinehamn hos Emma och käkade med flickorna. Det var väldigt mysigt. Vi gör allt lite bättre helt enkelt.

Imorgon är det friluftsdag i skolan. Jag hurrar, inte.. Skulle verkligen behöva jobba med alla arbeten och läxor som dom verkar glömt att dom gett oss.. Åh, vill ha feber eller något imorgon på morgonen. Tomten kan jag få en tidig julklapp?

Nu ska jag fortsätta njuta av min härliga kväll. Te i mängder och Hoffe och, som jag redan skrivit, Håkan får stå för underhållningen denna kväll. Fint. Tjing!


Dom som inte är helt normala...


... och hon som är töntigt kär i tvn emellanåt... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0