Mycket att ta igen..

..var det här.. Shit, har verkligen inte bloggat på hur länge som helst! Men nu känns det som om det var dags igen! Har hänt hur mycket som helst sedan sist.. Har tävlat på min lilla prinsessa Comedie i Kristinehamn (Hon har fått ett eget inlägg längre ner). Jag har tittat på Linus och grabbarna i gropen när de hojjat lite, varit vid huset i Stockholm, varit hos pappa, varit på PiP och tränat gärnet med hästarna. Både Don och Comedie har blivit helt smashing! Har även äntligen börjat läsa till traktorkortet och skaffat mig en tankebok där jag skriver ner allt jag går och tänker och filurar på. Den är hur bra som helst!

Här kommer massa bilder från hela kalaset..



Blindrast på mammas jobb. Diesel fick ett grisöra, mumma!


Diesel i köket på Skägga, i Stockholm :)




High tech dator!


Nöjd åkare :)


Väldigt ful bild på mig och Don för några månader sedan, men det är i alla fall en bild på
oss;)




Fina svanar som simmade intill bryggan och ville ha mat innan vi åkte iväg med vaxholms
färjan i Fredags


Mammi och jag på bryggan


På Vaxholm blev jag i behov av en akut sovplats då solen brände och nacken took värkte.
Så till och med Björn av allt och alla fick duga som sovkudde, då var det verkligen AKUT!
Haha


Här ska byggas hall!


Diesel smälter bort i värmen


Stämp Hämp:)


Avslutar med en osmickrande bild på mig, bara för att jag är så ball, hehe.. SWEET!...


SAKNAR MINA ÄLSKLINGAR ALLDELES FÖR MYCKET, HEMLÄNGTAN ÄR STOR!



Hoppas på ännu en bort-smältar-dag imorgon. Hoppas min önskan uppfylls!
OaO /Denise






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0