En tur i skogen, i Stockholm

Måste börja med att skriva - även fast jag tror att de flesta som läste gårdagens inlägg förstod det ändå - att jag just nu är i Stockholm, ute på Skägga. Kom ju på att jag faktiskt aldrig skrev det igår, och gårdagens inlägg var ju även lite snurrigt, men för er som inte läste eller förstod så vet ni nu;) 

Denna morgon har jag spenderat på en skogsstig med Diesel. Vart en powerwalk/springtur. Riktigt fint satt det. Så just nu sitter jag nyduschad, med en skön ansiktsmask i ansiktet, i soffan och bara myser. Runt lunchtid idag ska jag träffa en gammal barndomsvän - Linnea - som jag inte sett på flera år. Och senare på e.m tar vi färjan ut till vaxholm.

Ha en trevlig dag!



Fina Dilldull fick följa med på en tur i skogen imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0