Sweet Sunday

Dagen har varit relativt dålig, därför drömmer jag mig bort till i söndags. Tränade med Bella för Malin och det gick verkligen jätte bra! Det blev lite caprilli, och vem älskar inte det? Jo, JAG säklart! ;) Red sedan Comedie där upp efteråt. Gjorde samma sak med henne och hon hoppade vekligen SUPER DUPER BRA! Hur försiktig som helst och sprang inte på som en och annan nöt som hon kan göra (och oftast gör tyvärr..). Det känns verkligen som hon har stärkt på sig och vuxit upp på något sätt. Hon hade inte något tix för sig heller och gick runt hela banan på en  gång. Så duktig är hon min lilla buse! Så det var en mycket, mycket stolt matte som åkte hem med sin lilla prinsessa. Det var en bra dag. Mamma filmade även när jag hoppade både Bella och Comedie, och det var så fint så, jag sitter faktiskt inte så illa som det känns som jag gör ibland, så det gör mig ju väldigt mycket gladare, eftersom det känns som om man åker omkring som en och annan obalanserad fluga i sadeln ibland. (Se bilder från träningen ett inlägg ner)

Nu sitter jag nere i köket helst själv och fryser och lyssnar på musik och P3 live samtidigt, en speciell kombination måste jag säga, haha. Läste även igenom mitt senaste inlägg (Fredagsskola) och insåg hur fint jag hade stavat det engelska ordet worries.   Hade nämligen skrivit worrys. Haha, världsklass engelskan;) Jaja, i farten går det fort och då blir det alltid fel här och där, bara att leva med det. Ibland gör man rätt, ibland gör man fel, lev med det. Hehe, var bara tvungen! Busigt. Nej nu ska jag fortsätta ha en tråkig kväll och önskar er andra en händelserik och bra kväll :)

Adam Lambert - Whataya Want From Me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0