mums, bulle!

tänkte bara säga taack till en otroligt rolig kväll igår! mycket bullar blev det, och goda var dom:) var hemma hos råttkompisen:)<3 jag, råttan, annie, sofie och jossan, bästa bakersarna i karlskoga;) och så skulle det pluggas matte, men det övergick när dom bett mig så att skaffa facebook, så jag gjorde välk det då! och de finns ju dom som tjatat på mig i 2 år nu tom, så det var väl kanske dags..?  så råttan fick fixa med den, så får jag se hur det blir sen när jag ska greja.. sedan pluggade jag faktiskt klart matten i sista minuten, grattis dess! och efter det så åkte jag och råttan till bylockarna. skrattade hela vägen pvg dit och nästan hela tiden där innan jag pkte hem också, haha:) väldigt rolig kväll med andra ord. var även väldigt kul att få träffa extra familjen igen också:)
blev lite sent igår också, kom hem så sent, så la mig 10 i 12..

.. och gick upp halv 7. men jag var faktiskt inte trött. det var bara jätte skönt. sen blev det göra stallet och rida<3 min lilla älsklings älskling<3 gick super super super idag igen, vilket han även gjorde igår<3 och igår kom råttkompis hit på  morgonen och hjälpte mig, innan vi åkte till skolan, jätte kul:) hubbe<3 var iaf otroligt bra både igår och idag<3 sedan var oala<3 så himlans fin idag också! verkligen alltså! så himla nöjd<3 dom jobbade verkligen bra idag<3, så det är en happy dess idag!
nu ska jag duscha tänkte jag och sen ska jag försöka peta i mig någon mat, blev inte så mätt på 4 ananas ringar faktiskt, men det var väldigt gott:) sen blir det skola och träffa goaste klassen, skoj! får se vad det blir ikväll, hoppas på något kul.
Hörs D.



Kommentarer
Postat av: Råttan ;)

haha så jvla kul ju! :D haha pöss påre Tanta :)<33

2009-09-17 @ 08:03:13
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0