underbart!

nyduschad för en liten stund sedan+att jag bara ligger ich latar mig i sängen, det gillar vi!:)
red iaf för lotta idag på hela 3 hästar!:D så himla kul!! började med älsklingen<3 i första gruppen, han var underbar som vanligt!<3 älskar älskar älskar min häst över allt annat!<3 sedan blev det comedies<3 tur, och hon var jätte duktig men ryttaren var lite tjobi. aja, bara fortsätta jobba på, lotta var iaf jätte nöjd. och tillslut blev det olabus<3, inte riktigt 100 eftersom jag, som lotta påminnde mig om, safeade lite för att jag inte ville att hon skulle ta en bom, och det var ju som lotta sa att det är ju bra om man kan göra det lite inne på banan, men annars gör det ju ingenting, hon måste ju kunna ta rätt på sig själv, och efter det gick det bättre:) men vi brukar jämt få till det till super tillslut tycker jag så det gör ju inget att vi kanske inte var super super en gång lixom, eller ja, hon var faktiskt super, det var bara ryttaren som var lite däng idag. var iaf så himla super kul att rida för lotta igen, eftersom hon inte kunnat på ett tag nu. goa läraren:) nu ska jag nog sova snart hade jag tänkt mig, och imorgon bär det av till ljungby, jag längtar!
godnatt people, D.
+jag älskar mina hästar,
 dom är vekligen bäst<3



ÄLSKLING<3



Kommentarer
Postat av: sofie

söta<3

2009-09-17 @ 23:31:37
URL: http://soooofieeee.blogg.se/
Postat av: Björne!!!!!

Varför lägger du in samma bilder all time?

2009-09-18 @ 14:53:20
URL: http://proffset.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0