toppenkul!

ja, till att börja med tänkte jag berätta lite om igår, eftersom att den dagen förde med sig många positiva saker:) till att börja med tänkte jag säga att eran egen bloggare här har jobbat igen all matte! ja, det är helt sant! ligger inte efter med någonting:D om ni bara kunde förstå hur skönt det är! eftersom jag dessutom är riktigt dålig i just det här ämnet.. iaf så avslutades dagen med en härligt härlig, solig och mysig kväll i skogen med min kära lilla buse vän RÅTTAN<3, och såklart olala min bus<3 och Zavoy, som för den delen är väldigt fin:) vi red skogsrundan och det var verkligen hur kul som helst! när vi galopperade kunde jag verkligen inte sluta skratta, jag skrattade hela tiden! så himla kul! tack min busråtta för en underbart rolig kväll!<3 sen blev det lite ridning på Comedie<3 på kvällen inna det var ingång. var äkta jobbig i början med sen, ungefär 2/3 av passet gick hon istället väldigt bra:) så det var ju väldigt kul tycker jag. när vi sedan kom in så körde jag ett pass på maskinen, 4,4km, utan något som helst problem! så himla kul, men det resulterade en ganska liten stund senare med en kraftig näsblödning.. doktorn ringde även idag och sa att värdena var nere på 22, kul.. faan, dom låg ju på typ 38 senast och nu ligger dom sådär på gränsen igen! seeegt.... men här får ni en bild på en stolt och glad workout girl, haha:)



men sen är jag faktiskt så himla ledsen på mig själv just nu också, för jag är så trött på att vara knubbig! känner mig som pippi långstrumps farsa, nör piraterna kommer och tilltalar han med:"eh, du knubbis!?"... och det värsta är att jag känner mig ännu tjockare när jag tränar jätte mycket.. jag fattar inte, ska det inte kännas bättre då? ska man lixom inte känna sig smalare och goare, såhär, känslan bara lixom! nej.. jag vill också se ut som alla andra, jag är trött på at alltid vara en av som "stösta" vart jag än går..... snälla, kan inte typ.. mina sebbe kompisar göra så att jag går ner i vikt och blir såhär snyggt smal? såg förresten sebbe och sebbe junior när dom var påväg från ena skogssidan till den andra igår kväll när jag skrittade av comedie<3, då blev jag ännu lite gladare, haha;)

men iaf, idag så har vi varit med cortina<3 till lotta och lasrat lite, gick mycket bra. sen åkte vi hem och jag skrittade på älsklingen<3 i ca 20 minuter och var uppe på gärdet bredvid "hubbes<3 hage" som hagen heter, haha, eftersom affe höll på med sina maskiner på "hubbes<3 gärde", och där myste(var verkligen super mysigt<3) vi i ca 10 minuter innan Fija busungen kom! så himla kul eftersom jag och bästa kosinen inte sett varandra på jätte länge.. känns det som iaf. då red vi på rubbe och olala<3, lite hoppgymnastik, men ytterst lite, gick mycket bra, båda hästarna var verkligen fina! imorgon ska även rubbe och Fija tävla och tanken är att jag ska vara med och kolla:) och på söndag blir det förmodligen tävling, 120, på ola<3 i lindesberg:)

nu ska jag gå och lägga mig i sängen och lyssna på shinedown så jag toksomnar, haha. lägger upp några bilder på min lilla älskling<3 som jag saknar hur mycket som helst..jag vill bara gråta när jag kollar på bilderna.. han är ju trots allt min lilla bäbbe.. saknar han iaf väldigt mycket<3
Hörs D.


puss och gos med älsklingen<3 några dagar innan han åker.


mycket pussar och gull dagen innan han åkte<3


jag och min älskling<3 som betyder allt och lite till!<3
dagen innan han åkte.


älsklingen<3 och jag. han är helt otrolig!<3
slutet av vårat första år.


en av de bästa rundorna vi någonsin gjort!<3 helt otroligt bra, och helt otroligt att vi kom
3:a, när han fortfarande är så ung!<3 allt var verkligen perfekt!<3 något jag aldrig glömmer<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

TANTAA det var riktigt kul och lite busigt :D<3 hihi

och du är inte knubbig :O du är fiin! =)

Pöss va :)<3

2009-09-12 @ 16:10:48
URL: http://carlstrom.blogg.se/
Postat av: jessiiiiieeee

aa det var från RÅTTAN då :D

2009-09-12 @ 16:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0