tråkig dag.

ja, min dag som började så grymt himla bra, vände sig till en otroligt tråkig dag där jag gick omkring och var "olyckligt längtande". det visade sig att mamma blev hur dålig som helst, så hon orkade verkligen inte köra till ljungby, och det kan jag förstå och det gör verkligen inget, men jag blir tokig av längtan efter att få tävla, och tävlingarna i ljungby är speciellt roliga också! så jag blev verkligen helt deprimerad, seriöst, det har jag aldrig blivit av en sådan här anledning. så det märks verkligen att jag längtar efter att få komma ut på banorna igen! och Kungen<3 som går så himla bra just nu också, så jag kände mig verkligen på g! hade verkligen ingen lust med någonting efter "beskedet", så jag red ut en sväng på olala<3, hon var jätte busig och då blev jag lite glad igen. sen red jag inte älsklingen<3 odag, utan jag la på lite radital och sådant istället. läntgar tills imorgon när jag kan gå ut och ha pusskalas med honom!<3 shit, han står i sin box, några meter och ett fåtal väggar ifrån mig bara och jag saknar honom!<3 han är verkligen min bästa, min älskling, kungen<3
nu har jag precis druckit te och lyssnar fortfarande på mitt P3. på mina fötter befinner sig för tillfället mina super goa mockasiner, modell lättare, och värmer mina iskalla fötter. på mina iskalla fötter skulle jag önska ett par super tjocka vantar, men helt busig ska jag inte vara. imorgon väntar en dag med min underbara råttkompis<3 ska bli så himla kul!:) längtar att få komma ut till mina älsklingar också! hoppas kvällen går fort så det blir nästa dag så jag kommer ut till dom så fort som möjligt! nu tänkte jag gå upp kanske? får se.. göra något annat iaf. hoppas någon spännande kan underhålla mig:)
Ha det gott allesammans, Hörs D.


världens bästa och underbaraste i hela världen<3


kungen<3


jag älskar dig min bästa, min älskade älsklings älskling<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0