Onsdag 9/9

ja det var ju gott med sovmorgon idag iaf, gick inte upp halv 7 som vanligtvis, utan jag hade tänkt att jag skulle sova en timma längre så kunde jag gå upp och jobba igen matten som jag ligger efter med.. men då kommer mamma upp till mig när jag ska upp och säger att malin ska ha träning för jessica och ett fåtal till halv 9, så hon hade tänkt att vi skulle upp och kolla på det om jag ville, och det ville jag:) så då var det bara att gå upp och mocka, fast först kändes det så skönt att ta en dusch, så då gjorde jag det lite fort. sen åkte vi upp och kollade på malin träningen, det var mycket skoj, och jessica var jätte duktig och hennes häst Zavoy var jätte fin! värsta lilla pinglan. sen när vi kom hem skulle jag ju egentligen plugga, men jag kunde inte hålla mig, jag bara var tvungen att rida olabus<3! så det var vad jag gjorde ist, fail i matte men mer träning för mig och busehästen<3:D. gick väldigt bra, hon var ganska så trött faktiskt men efter att hon stretat emot en kort stund gav hon sig och jobbade på istället. det är så skönt nu när hon börjat jobba på öven fast hon är trött och inte lägger av som hon gjorde förut lixom. och flyttningarna idag var helt sjukt super!<3 dom var verkligen inte att leka med!:D sen gjorde vi lite små gymnastikövningar idag igen och det gick riktigt bra:)
sen bar det av till skolan, sist in, bra jobbat! då var det matte, och det gick faktiskt bra, öven fast jag har lite ogjort.. å jäkla crap casper var en svikare till nästa lektion, jag tyckte jag hörde något om att han skulle va min "annie vän" istället för annie, eftersom att jag tydligen var helt ute ur bilden för henne, ni vet, ja finns tydligen inte i hennes värld, haha:) jäkla tok är han.
efter skolan var det mer plugg hemma, matte vad annars? och och lägga radital på hästarna<3, kunde inte skritta älsklingen<3 för han har tappat sin sko vid tån:( men mats håller på och skor han nu, så då kan jag göra det imorrn iaf!:D<3
nu ska jag ut och natta hästarna och sen blir det mer matte, den tar fan aldrig slut.., och kolla lite på patetiska sångare på tvn:)
Hörs, D.



Kommentarer
Postat av: jessicaa

vaa sööt du är tantaa! ;D<3

2009-09-10 @ 09:51:32
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0