"kicken, var ären?"

ja vart fan ären, kicken? go dess, jag failade stort på historian idag iaf.. kommer inte få g eller ig, jag kommer få BF för Big Fail! tack fören.. och när jag kommer hem så säger såklart mamma att vi inte ska till DK nu, utan att det blir Ljungby iaf! det blir väl också kul med globen kval och sådant, men det är så jäkla segt för jag har längtat till DK hur jäkla piss länge som helst ju..... aja, inte klaga, man kan inte få allt här i livet, det bara är så, även fast det inte är något man direkt vill inse;) annars har dagen vart relativt bra, har vart på sjukhuset och träffat adde och hans kid, hah! tog lite prover och grejade och det gick ju bra, som vanligt. fick även mäta och väga mig, och resultatet blev att jag blivit mycket smalare! shoo, happy denise! och så har jag lyckats bli hela 162,5! woow! ska jag bli lång nu också?? sedan, efter den failade skoldagen, åkte jag hem och red!:D såå underbart, gick väldigt bra! red Olabus<3 och gjorde lite lätt gymnastik, börjar verkligen få tag på henne nu känns det som! väldigt fin var hon iaf!<3 sedan var det skritt barbacka på min älsklings bus<3:D det är ju inget fel på honom men laser lotta sa att han skulle skrittas så i några dagar för allt blablabla.. orkar inte skriva:) han har iaf aldrig varit dålig, men kanske 99,8% bra och vi jobbar på dom där sista 0,2%, så då kan ni ju förstå hur "dålig" han är, haha:) han va en glad bus och det var väldigt mysigt, som alltid med min bästa<3 efter det var det ett pass på 3 kilometer för min del, och sjukdomen sa ingenting! helt sjukt, vissa dagar bättre, andra sämre, och det är väldigt sällan det går så här himlans jäkla super bra! så det var ju roligt för min del:) och efter lite vanligt små skit blev det tillslut idol också,som va lite halv kul. och nu ska jag bara slöa sönder av det som är kvar av denna dag. hoppas på att få i g spotifyen också annars gråter jag! nej men annars är det lite trääkit.. får la se hure blir, men hoppas:) måste även nämna att vädret denna kväll varit underbart igen! sunshine, we like!
nae, dax å super slöa! peace till er alla från The Big Fail, dess;)


We Like It!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0