goa dagar

ja, nu har jag inte bloggat på ett par dagar då, och jag tänkte inte skriva sådär jätte mycket för då hinner vi säkert inte till skolan, eller något liknande.. hah:) men till att börja med, älsklings älsklings älsklingen<3 har gått så otroligt super super super bra hela veckan!<3 gymnastik hoppade mån-tis och tog ett få antal språng högre höjd igår, och jag säger bara, wow! han har varit så otroligt fin!<3 han är även riktigt fin på marken nu också, så himla skönt<3 känns så bra inför helgen, och den här gången ska jag åka, vare sig mamma eller mats inte kan helt plötsligt, för då åker jag med någon annan! jag längtar fasiken sönder snart! speciellt när han är så fin också:)<3
även olala<3 har varit fin, skött sig så himla väl<3 hoppar "gymnastikvolten" hur bra som helst verkligen:)<3 och hon har tom varit hyfsad låg i nacken, och bakbenen är ju verkligen med, som vanligt, hur fint som helst:)<3
sedan verkar allt plugg ha löst sig också, tror jag? det känns bra just nu iaf. så idag blir det matte prov, och det känns som om jag inte kommer bli underkänd iaf, kanske några poäng ifrån bara, men ändå inte mitt första ig hoppas jag:) sedan så har jag även lekt med lilla råttan hela veckan, och vi har haft väldigt kul, pluggat, goat och sprungit, shoo, hur kul som helst!:)<3 och jag kunde springa 2,5 km igårkväll, utan att jag blev snurrig eller kände mig påverkad, bara lite i slutet, men då hade vi kanske 50 meter kvar, så det va fan ingen tanke på att inte fortsätta! jag menar, hade det varit 5 km kvar, ja då hade det ju bara varit att acceptera i och med att jag faktisk kan svimma, men inte nu, och det var så gött!:D sen gick vi en liten sväng också, i mörkret eftersom dom inte tänt några lampor på spåret än.. så sov jag hos henne från igår till idag också och senare dragar vi till skolan och så blir det skolfoto lite senare.. mja, det blir som det blir, det är ju tur att man inte har någon man måste vara fin inför, haha:)
nej nu ska jag käka frulls och sedan klä på mig. saknar min älskling, vill bara vara hos han nu och goa med bästa<3 ja, haha, denise är tokig, men detta stämmer verkligen till 1000:)
Hörs D.



MIN ÄLSKLING<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0