Hudson Bay, världens absolut bästa!<3

ja nu var det ju faktiskt sunt en vecka sedan jag bloggade, och det beror på tidsbrist och en minskad ork. har varit ganska trött på senaste tiden faktiskt, och jag har fått börja känna på min sjukdom nu igen. det märktes bland annat väldigt tydligt sist på tävlingen i västervik. första dagen gick det jätte bra, LA 110, super fin och 9a<3 sen sista dagen var han underbart fin på framhoppningen till globen kvalet MSV B+5cm 125, och när jag gick in på banan så hoppade han första hindret jätte bra, sen red jag helt konstig och bara jätte dåligt till 2an, så jag åkte rakt över huvet men kandade på fötterna som tur var då, för min kroppen hade inte velat ha en smäll, nu när värdena inte är bra. men när jag landade så var det lixom som jag bara "vad fan håller jag på med? hur rider jag?!" jag var lixom helt... borta helt enkelt! mamma sa det också, "du var ju lixom inte med, inte ens på framhoppningen" och det tyckte ju såklart jag att jag var när hon först sa det, men när jag hade fått tänka på det, då i ca 2 timmar, för jag var så arg på mig själv att jag vägrade säga ett enda ord innan vi kom till linköping, haha. iaf så¨insåg jag kanske då att det var väl lite som hon sagt då. jaja, min häst var och är bäst iaf<3 sedan blev det träning för lotta i onsdags då istället, både på älsklingen<3 och olabus<3, och mums mums mums, vad super super super super super det gick!!!<3 Älsklingen<3 var helt helt otroligt fin!<3 både på marken och i hoppningen, verkligen hur otroligt fin som helst!<3 så himla glad är jag! och jag red faktiskt väldigt bra måste jag säga, så way to go denise, jag berömmer mig själv, shoo! sedan var det olalas<3 tur och hon gick väll bra jäkla underbart bra också!<3 shit vad hon hoppade! så grymma var dom!!<3 lotta var faktiskt lite överraskad över dom båda, så det var ju väldigt positivt!:D så med hästarna har veckan varit väldigt bra!<3
sedan har jag även fått VG på ett matteprov! gissa vem som blev glad?! Denise Nyberg heter hon:) idag ska jag åka iväg och fira rebecca om tiden räcker till också, måste se till att alla läxor blir gjorda bara och hästar+stall gjort, men det ska vi försöka ordna, nu ska jag tillexempel börja med datorkunskapen, vilket inte är roligt men måste göras!
Hörs D.


min älskling<3 är bäst här i världen! den absolut bästa jag har!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0