Han är världens grymmaste helt enkelt!

Hinner som vanligt aldrig skriva, men tänkte mig ett snabbt inlägg om kvällen. Datakunskapen och tyskan kirrad, bara köra på med matten imorgon! 
Världens bästa bästa bästa bästa bästa älskling hoppade som han aldrig någonsin gjort med mig förut idag!<3 hoppade bara ett få antal hinder inför södertälje eftersom han tagit det lite lungt, och shit&wow! en sådan känsla har jag aldrig haft på honom! jag skämtar inte om att han var 20-30cm över hindrena och jag skämtar inte om att jag var tvungen att hålla mig i manen för att inte åka av överhinrena! alltså my god! det är det bästa han gått någonsin med mig! helt otroligt glad!<3<3<3<3<3
Alla hjärtan i världen åt han!<3
Jag älskar han av hela mig, min bästa!<3


det finns inte ord för dig!<3

Meeow, nu äre duschen snabbt snabbt snabbt och sen sova, har inte lagt mig såhär sent på länge och inget jag önskade skulle bli av heller, men läxor är läxor... Är så sjukt trött!

Godnatt Kissar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0