Torsdag 2/7


händelserik dag
. jag har hunnit stor bråka med mamma ,blivit på bättre humör och släppt nästan allt det negativa , hunnit ridit lilla älsklingen<3 + skrittat på älsklingen<3 , jag och mamma har blivit sams och kört till edsbro samt att vi har hunnit hälsa på Bum Bum och Marianne i Uppsala(där det är satans fint!).
Att hälsa på dom var riktigt ruligt ! var ungefär 1 år sedan .. men det var mycket trevligt och vi fick gott käk. sen har dom skaffat hund oxå , världens sötaste ! det är en liten skit , vit pudel , som heter Alvin , men Bum Bum tyckte att han hette Alvidon , men det höll inte Marianne med om ;) lilla älsklingen<3 gick för övrigt väldigt bra idag , jätte nöjd ! red markarbete runt 7 på morgonen och tog det lilla gula hindret några få gånger :) han är så fin min pärla <3



lilla älsklingen<3 , Joskin F 2002 Bjirmen´s Wytse-Emmelie-Pavarotti 147,5cm

här i edsbro är det ganska litet , 2 minimala tältstall , betyder inte så mycket start ., , men en väldigt fin bana , liknar Moras väldigt mycket , den är alltså mer åt det fyrkantiga hållet. Sedan har jag nog fått träffat på Sveriges största mygg-invation ! Det är så grymt mycket mygg här ! men det får härdas .. nu ska jg se vad som går att hitta på , sova kanske ? fast det börjar inte förrens 11 imorgon , men jag ska ju fodra 6 och vi har ingen frulle än eftersom allt hade stängt när vi skulle handla , haha , första gången faktiskt .., men det gör inget flr det är så nära till allt , att man kan gå till affären om man vill , tur det :)

men nu ska ja inte sitta kvar här längre , Sov så gott bland myggorna :)



älsklingen<3 , Hudson Bay 1989 okänd-okänd 148cm (den enda med till edsbro)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0