Tisdag 7/7


Ja nu har jag inte haft tid att skriva om helgen , men iaf så gick
Lördagens 130-hoppning (Msv A) så sjukt super super super ! <3
Han var otroligt fick och lätt för hjälperna , och jag red han faktiskt
 väldigt bra måste jag säga ;$ vi hade ett pet i tre kmbinationen
pga att jag råkade rida han lite för starkt in , vilket gjorde att han
inte riktigt han upp och sänkte ryggen lite grann , men han rättade
 sig fort på c-hindret och det gjorde även jag. Resultatet av det hela
 blev bra iaf och vi tog hem andra platsen :)<3 På Sönbdagen valde
 vi att endast starta en 110 (Msv B) så att han bara fick springa och
busa och racea omkring en sista klass innan vi åker hem. Dör var
vi nolla men ingen placering eftersom alla rider så sjukt fort! Men
han var så fin och vi hade så roligt tillsammans! :)<3

Sedan red jag på min lilla älskling<3 igår , han gick så sjukt sjukt
super super super ! <3 Allt satt verkligen! Han var mjuk , flyttade
mycket bra , var känslig för hjälperna , övergångarna och växlingarna
var kanon och den förvända galoppen satt nästan , vi var båda lite
smått ringrostiga , men det var absolut inte dåligt! Kunde ju ha han
rättställd och så , det skulle bara önskas lite mer bjudning :) Men gud
så nöjd jag är! <3




nu för tiden har han lagt på sig lite mer också.. ;)


Sen har jag och Linus (bror) varit och handlat godis och film idag, ojj ..
Undra vem det är som äter mycket godis egentligen ? Jaja ..Nu sitter
jag mest och väntar på att Annie och Fija ska komma , då ska vi rida ,
vilket ska bli så skoj!

/ D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0