Fredag 3/7


Kanon start på helgen ! Börjad med en vinst i dagens 120 hoppning (Msv B). Han har varit riktigt fin , men sjukt stark ! fast bara på ett positivt sätt , eftersom han var det för att han tyckte det var så roligt :) hoppade iaf med väldigt fint scoop(?) på de största hindrena :)
sedan var Marianne , Bum Bum och Alvin här och kollade idag också , första gången dom kollar och dom blev så glada när jag vann också ! Sedan åt vi god mat och Bum Bum trollade lite med korten , inte sådanna vanliga tricks utan värsta häftiga ! Jag vill också kunna , han va ju sten tuff på det där lixom ! 
sedan har jag även tagit god hand om ponken<3 såklart ! :) 
Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp och fodra imorgon , godnatt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0