Tisdagen 4/8 innan SM


tjosan hejsan, denise här igen. nu var det som sagt ett tag sedan jag bloggade eller överhuvudtaget ens var inne på datan. Jag har tänkt på det, och jag tror att det var ganska bra att jag pausade från bloggandet, jag insåg med andra ord att jag inte var så hajj på det, så det är lite skönt att få starta om "på nytt" kan man säga. dessutom har det varit så gött å vara borta från datan, det är så grymt tråkit just nu när man kan vara ute och ha kul utan att det ska vara 25- ute. Det har iallafall hänt ganska mycket sen sist. Mycket tävlingar som samtliga gått super super super<3 tror jag vunnit 2 starter till sen jag skrev sist. Sedan har jag hunnit gjort mina 2 första starter på Olala, där 2 utav 4 starater varit super också<3
Sen har jag även åkt till vingåker och shoppat, samt gått på PIP. båda ggrna var annie och fija med:)

hela den här veckan har även ridandet gått så grymt super<3
joskin<3 är bara bäst varje dag, han går såå fint!<3
hubbsson<3 är lika så, han har blivit väldigt stark och hans motor har börjat komma igång mer och mer, har tom kunnat rida förvänd galopp på han! det är sjukt! sedan hoppar han bara otroligt nu!<3
hoppade även cortina igår, första ggn jag sitter på henne på... länge! gick så grymt bra, men jag fattar inte hur jag ska kunna sitta kvar när vi hoppar högre sen! haha<3
och olala oh jag kommer bättre till arbete hemma, inte bara borta nu:)<3

för att inte glömma måste jag även nämna att jag ridit barbacka på.. JOSKIN<3!! haha, utan at mamma vet, för då skulle hon väll döda mig eller ngt, hon är ju så rädd om mig. men det gick väldigt bra, hoppade tom 50-60cm och det var busigt att jag satt kvar för man känner vad han hoppar med hela kroppen när man sitter utan sadel:)
haha det  var så roligt, jag älskar min lilla bus<3



 
haha feta fyndet i vingåker,
så jävla ful, men så kul
vi hade:)



min älsklings ola<3 här på hoppträning för lotta i slutet av maj/början av juni, nu är
hon mycket finare!<3 (ngt suddig bild)


jag säger bara full storlek för min kärlek till den här hästen är enorm! jag älskar dig!<333
(haha nice outfit på mig också, jag är så dålig;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0