Torsdag 6/8 första dagen på SM


hejsan hoppsan!
här för att blogga lite fort :)
idag är det första dagen på Svenska Mästerskapen för
ponnyhoppning som avverkas på Vetlandaortens Ryttarförening.
dagen har börjat med en välkomstklass där jag och älsklingen<3
deltagit och hoppat nolla = en clear round rosett + våran första
SM rosett någonsin ! :D<3 han var mycket fin och det var en
mycket trevlig bana. nu efter start har mamma broddat ur, och
jag har gått ut och gått med busen<3 och diesel råttan<3 och
om bara någon minut är det dax att byta till mina SM-tävlingskläder
för defeleringen. den börjar kvart över 7 och i år har jag ngt fler
personer att gå med än vad jag hade år 07, då det endast var
jag, amanda och emelie:) men det var bra det med! dom räddade
mig ju! haha:) men nu måste jag byta om! defelering väntar och
det ska bli så kul!

tjjjaao!


Kommentarer
Postat av: antonsomärenbus!

jag har ingen aning om vad defelering är och förlåt för det, men det lät helt klart coolt! :D

sry för denna kommentar, det va bara kul o skriva (:

2009-08-09 @ 20:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0