Söndag 23/8 tävling Nykyrka


Ja, idag har vi åkt på tävling till Nykyrka med Olabus<3 hoppade 110 och 120, på hackamore också!! ja det är faktisk helt super sant! vetrinären tyckte inte att vi skulle rida henne med bett även fast hon inte ens var sårig eller något i mungipan, däremot tryckte hon upp fingret allt hon kunde i den och hon är däremot känslig i mungiperna, så det är klart att hon reagerade men då tyckte inte hon att dom skulle reagera alls, men hon tryckte faktiskt ganska hårt.. aja , sak samma iaf, i 110 va hon så grymt grymt fin!<3 hade ett minimalt litet pet, men hon var verkligen super fin och hoppade kanon medryggen, fast jag kunde ju knappt styra henne och då spec inte till vänster, som hon dessutom drog lite till, haha lite busigt men vi gjorde det bra!;)<3 sedan till 120n så var hon  både trött och lite smått dragig och tung, men rundan fick godkänt betyg iaf! kom igång riktigt fint efter 5an och fick fram flytet också, men det var ju för att hon började skörpa sig lite då också:P och jag började rida bättre såklart! ja kan inte bara hänga ut henne sådär! fasiken, det hänger ju först och främst på mig såklart! men jag är iaf mycket nöjd med dagen! hon var mycket fin!<3


när jag kom hem sen så red jag på min älsklings Hubbrik<3 också:D<3

vi gymnastik hoppade och shoo vad super super super fin han var!<3 alltså hela dagen idag har jag bara suttit och skrattat när jag ridit, tom under hela banorna på ola<3! alltså dom har varit så grymt fina!<3 och Hubbebubb<3 var verkligen verkligen super duper idag!<3 så bra som han hoppade, alltså han har verkligen blivit så grymt fin!<3 så grymt kul!<3<3<3


sedan var jag även med Anna igår. så himla kul! var verlkigen länge sen vi sågs! och då menar jag verkligen länge sen! vi tog bla en härlig skritt tur runt skogs rundan på ola<3 och curtan<3, mycket mysigt. hoppas verkligen att vi kan ses snart igen:)

haha just nu lyssnar jag på busig musik, fråga bara anton;D
nej nu ska jag gå och lägga mig med min busiga musik:)
GODNATT ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0